Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 27 december 2012

Lyssnar!

Jo jag gillar Hanna, lite energisk kan hon ju vara, oh jag har svårt för P3, men jag gillar hennes krönikor i DN, hennes lite sarkastiska ton, lite ironiskt, och massor av humor och ärlighet...

Önskar jag kunde skriva så.... 

Nu kan jag inte det, och mitt liv är inte lika spänande och dramatiskt, men jag trivs rätt bra ändå....

Det mest spännande jag kommer att vara med om i dagsläget är två jobbsamtal i morgon, och uppsättning av fågelmatarautomater :)

Och nu, när programmet är slut, är det dags att gå till sängs, sova behöver man även när man är ledig....

Hoppas på fint väder i morgon också!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar