Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 24 augusti 2013

Tre och en halv liter.....

Jo, jag har beskurit mina vinbärsbuskar, ja verkligen beskurit, det är typ en femtedel kvar :)
Och en padda!

När jag började kom jag på att det kanske är bra om jag tar reda på några av bären innan.....
Så, det blev tre och en halv liter saft :)

Och by the way, min gamla trotjänare, Stiga Tornado, la av.....
Bara så där, och jag vill ju egentligen inte ha nån ny, den måste man va mer rädd om, den här gamla har jag kunnat köra lite överallt, utan att det gjort så mycket om vi kört i sten eller rötter.....
Nåja, jag fick trimma istället, mellan pallkragarna, och Stora O tog inemellan träden med den stora.....

Stora O har också satt upp fasadbelysning vid grusgången, och det blev ju bra :)


Nice eller hur?

Sen hittade jag en bild på ett underbart växthus på facebook, ett sånt vill jag ha ;)


Skulle ju passa så sjukt bra här vid min röda stuga :)
Får fjäska lite för Stora O :)

Bra lördag helt enkelt!
Trots att mina armar sticker efter nässelattacken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar