Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 5 september 2013

Men ge dig! "Betty Bloggar"


Här försöker man sova, efter att ha varit med sin människa och de där två blondinerna jag bor ihop med, i skogen....
Jag har jagat några grodor också, men det behöver ni väl inte tala om för min människa, hon tycker inte om när jag gör det, för de är på människans grävplatser, och människan har tydligen ensamrätt på att grva just där......


Brevid mig, ligger den där svarta hårbollen, det är ingen groda, den är liksom luddig, och det är ingen så där rolig grej man kan plocka ur en blå påse, när människan varit på IKEA......
Men jag brukar bita på den, och jaga den, för den liksom rinner fram när den rör sig, KUL!
Men just nu blir jag faktiskt lite sur.....

Den tvättar sig i, tror jag, på ett speciellt ställe.....
Kolla bara....


Himla fräckt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar