Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 27 oktober 2013

God Morgon!

En timme extra?
Ja här bara försvann den, vaknade sex som vanligt av att en terrier frenetiskt tvättar mina ben och en golden som viftar svansen mot grinden....
Nu har jag slagit ihjäl två timmar med hjälp av Facebook, kaffe och en och annan morgoncigarett och även Stora O har klivit ur bingen!

Morgondagens träff är planerad, och en presentation av chefen är en del av den, undrar om de tål 9 minuter egotripp....
Nåja, det går ju att hoppa över det om det verkar ointressant!
Som ni märker är jag lite pirrig för att det ska bli fel, "man ska ju liksom inte tro att man är nåt"??

Nåja, jag är jag, och duger det inte så kvittar det!

Idag då?
Jo, lite tvätt, och lite golvtorkning, här ser ut som ett slakthus med tre löptikar utan tikskydd, fast det kunde va värre, de är ganska bra på att hålla sig rena.....
Kanske blir det Bio i kväll, Monica Z, tänkte vi se, om nu Stora O blir klar med jaktförberedelserna i tid.....



Kan ju bli trevligt :)

Missar ju solsidan iofs, men det kan man ju se på tv4 play :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar