Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 12 februari 2014

Ungar på tur!

Jo då, i måndags skjutsade vi två ungar, eller yngre män till Gardermoen i Norge, för vidare resa ner till Storasyster Tilda Down Under.


Jag vet att de flygit.....


Till Bangkok.....
Därifrån kom ett livstecken :)


Sen följde jag nästa plan, mellan Bangkok och Brisbane i går kväll, och vet i alla fall att de lyfte.....


Men sen har inte mamman hört nåt......
De borde vara framme nu i alla fall, och förhoppningsvis kramas det i massor nu, öppnas födelsedagspresenter, tittas på spindlar, grodor och en och annan orm.
Nåja, livstecken kommer väl, hoppas jag!

Himmel vilken jävla hönsmamma man är......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar