Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 9 juni 2014

Jo vi kämpar på!

En dag kvar, till studentfirandet!
Vi har städat, burit grejer, möblerat, lagt på dukar, dukat, pyntat och grejat!
I dag ska det lagas mat, och plockas blommor.....
Vi behöver handla lite också, fattas alltid en del när man börjar greja!

Fick oväntat besök också, för nu är de här, de där små äckliga djuren......
Och frågan är om det ska se ut så här?


Hela naveln är på väg att sjunka ihop, kan ju iofs beror på viss fetma också, inte bara på fästingjäveln, som strategiskt satte sig vid min navel......
Naveln brukar normalt inte hänga så......
Nåja, det går över, och om inte så får jag väl ringa på torsdag.....
Nu har jag definitivt inte tid!

Kliar som f-n gör det i alla fall.....
Som sagt vi kämpar på, trots röda fält på magen, extremt fint väder, och lite "Hinner jag noja"
Ledig för övrigt.....

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Måla runt det rodnade området med spritpenna så du vet om det blir större eller går tillbaka :)

    SvaraRadera