Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 4 juli 2014

Semesteraktiviteter?!

Jo, en vecka kvar att jobba, typ sex arbetsdagar med den här fredagen!
Och semester är ju aldrig fel, även om jag gillar mitt jobb skarpt!

Undrar vad man ska hitta på, på semestern menar jag.

Inget speciellt planerat, mer än att vi ska på kusinträff, första fredagen och att jag ska köra Tilda till Arlanda en dag andra veckan.....

Blir vädret rimligt, så har jag massor med trädgårdsprojekt, slänten, rabatt runt träden, hängmattemys och massor av olästa böcker!

Blir vädret skit, så trivs jag bra i uterummet, där min virkkorg kan göra mig sällskap, mellan att jag vattnar gurka och pillargoner!


En klänning på gång, eller om det blir ett tält......
Nåja tanken är en sån här....


Nåja, vi får se hur det blir, har ju aldrig virkat kläder förrut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar