Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 23 september 2014

Inga som helst sömnproblem....

Nej jag är kvällstrött, lägger mig senast tio, varje kväll, oftast även på helgen.....
Lite småtråkigt kanske, men sån är jag!

I går a jag mig före nio, läste några sidor, med en katt på benen och en hund bredvid mig i sängen, samt två på golvet, för de lägger sig när matte lägger sig, husse kan sitta själv framför TV:n :)

Vid ett vaknar jag av Stora O, tänder lampan, går ner med hundarna, släpper ut dem och går och lägger sig igen, utan hundar.....
Och vips är jag klarvaken, ute ensamma om natten vill jag inte att de är....

Går ner, går ut, får med hundar in, går och lägger mig, och kan omöjligt somna om.
Efter en timmes tvinnande, harklar hon sig igen, min Ebba, och vi går ut igen, den här gången bara Ebba och jag,
Efter en stund går jag in, kallt som bara den ute.....
Startar datorn, kikar lite på fejjan, och går ut igen, för att ta in henne.....
BORTA!

Ropar och går runt, i morgonrock och sandaler, mitt i natten typ kl 3, hör henne utanför staketet, på vägen, går upp till grinden öppnar den och ho slinker in....

Vi går upp och lägger oss igen, jag somnar till slut om, och vaknar nästa direkt, när klockan tjuter 4.30.....

Normalt sover jag som en stock, hela natten, men blir jag väckt, så har jag jävulskt svårt att somna om.....

Himmel, tappat minst tre timmar av sömn i natt, det blir en lång dag.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar