Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 12 september 2014

Och vad gör dom i Värmskog då?

Dricker bubbelvatten och virkar Tuborggrön uggla!
Ja, mer behöver man inte göra en fredagskväll, efter en väääldigt lång arbetsvecka.....
Nåja inte längre än vanligt, men ändå lång om ni fattar vad jag menar?
Jo, jag är trött.....
Trött, trött, trött!

Mor har i alla fall godkänt att Fender får flytta in ett tag, och på söndag packar han sin väska och lämnar Näs för några månader, sen håller vi tummarna för att hans prover visar att han mår bra av det!
Det känns bra, samtidigt som det känna skit, våra skiljsmässokatt.......
Nåja, det blir bra, och det är typ fyra kilometer dit :)

Nu ska den trötta tanten virka några varv till, tills ögonen böjar gå i kors, sovmorgon i morgon, kanske sover jag ända till sex..... eller sju.....

I morgon är en annan dag, och på söndag är det valdag!

Har du bestämt dig?

Det har vi nästan, i Värmskog!

Svammel......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar