Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 4 oktober 2014

Hej på Marten!

Jo, det är stor marknad i Arvika idag, men som tur är, har jag inga ungar hemma som pockar på att åka karusell, köpa ballonger och karameller, och därmed tvingar mamman att tillbringa dagen i vimlet av människor!

Här finns bara tre, på skogstur, utsvultna hundar, en pinn och virkgalen matte, som hellre går i tystnaden i skogen, utan en enda ballong eller karusell :)



En husse som fortfarande är på Hjortjakt, väntas hem i kväll, och jag har haft några härliga ensamma dagar/kvällar :)



Jo, så får det bli, skogen, trädgården och virkhörnan, bättre än all trängsel på torget, trots att jag gillar både renkorv och brända mandlar......


Hej på Marten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar