Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 5 november 2014

Börjar tröttna lite....

På facebook.....
Det gnälls hackas och åsikter är fel, viktigpettrarna tar över de flesta grupper jag är med i.....
Och det börjar bli lite tråkigt...

Ska nog hoppa av alla grupper, och bara läsa mina vänners statusar, för de är gulliga, spännande och roliga, men alla tråkkommentarer under delade inlägg, i grupper osv, de kan jag vara utan, Faktiskt!

Och, man ska ju göra det man tycker om?!

Jag tycker tex att det ganska tråkigt att träna, typ gå på gym, friskis och svettis, ja ni fattar, och jag vågar erkänna det, så det struntar jag i!
Man ska göra det som känns rätt!
Eller hur?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar