Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 28 november 2014

Slitsamt kusinmys.... (Betty bloggar)

Idag, fick jag följa med min matte!
Direkt på morgonen liksom.
Gissa om min stora syrror va avundsjuka :)

Jag fick åka Volvo, till Arvika, sen lämnade hon mig hos min riesenkusin, och människomoster.....

Och det var jobbigt!


Jättejobbigt, om ni frågar mig!

Jag har lekt, lagt beslag på Örnies ben, blivit instängd i sovrummet, och trots att jag pep, så fick jag lov att stanna där.....
Elakt, eller hur?

Sen kom min matte och hämtade mig!
Vi åkte hem, och jag har sovit..... Sovit...... Och sovit......

Och provat en ny jacka.....
En JACKA!!!
Vad jag nu ska ha den till?

Matte säger att jag ska ha den med mig nästa gång jag åker till min riesenkusin och moster, för det kan bli kallt i bilen.....
Hm, jag tror att det är för att man ska va propert klädd när man är i stan liksom :)

Nåja, nu är jag i alla fall trött...... Gäsp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar