Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 9 december 2014

Hur man klämmer ner en för stor kartong i en resväska.....

Ja, ni, hur tänkte jag??
En megalegokartong, med en julklapp till Michael och Andrew, tänkte jag ta med mig till Lanet Down Under.....
Den var för stor.....
Kartongen alltså...

Likt Feksnes, försökte jag, åt alla håll och kanter, men ICKE!

Likt en obducent delade jag sedan isär lådan, utan att skada den, plockade alla små söta påsar med legobitar i en kasse, knöt ih och la i resterna av lådan som nu är halverad i storlek.
Tejpade ihop och vips så gick den i resväskan :)

Den kommer inte att vara sitt forna jag, efter min minst sagt milda, men hårda behandling, och en lång resa i ett flygplan.....
Men vad gör man inte för bara liksom :)

Vi får veckla ut den, och tejpa ihop den där nere ;)
Kan ju ta på nåt fint papper :)

Suck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar