Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 6 december 2014

Plötsligt, är det väldigt nära....

Ok, ja det är min födelsedag idag!
Grattis Grattis!
Tack, Tack!
På fejjan strömmar grattulationerna in, och jag får väl sitta vid datorn hela dagen om jag ska kunna tacka var och en :) Fast det är ju ett angenämt problem :)

En vecka kvar!
Helt jävla overkligt!
Jag (vi) ska resa till andra sidan jordklotet!
Jag som på sin höjd tar mig till Charlottenberg normalt sett....
Scary!

Har inte fått mitt internationella körkort än dock, hm......

Har dåligt med fantasi också, behöver ju ha med mig någon typ av present till Michael, Matilda och Andrew, som vi ska bo hos.....
Men en sån här kan ju va en kul grej, för yngre killar?

Eller va tror ni??

Ganska stor, så den tar plats i väskan, men vi behöver ju inte ha med oss så himla mycket grejer, för övrigt :)

Idag är det lite inskolningsdags för Ebba, vi ska till Cosmo, och fika :)
Stine var till Sundet i torsdags, och Betty i Stan förra veckan, så nu känns det tryggt, de kommer att klara sig galant utan oss, i tre veckor, och Oscar finns ju hemma om det skulle köra ihop sig :)

Uj, va nära det är som sagt!
Väldigt nära!

2 kommentarer:

  1. Hej Pillargontanten :-) Ramlade in på din blogg när jag letade efter en bild på en liten mus som jag skulle behöva i ett blogginlägg till min blogg. Hann inte knäppa kort på musen som överraskade oss i skafferiet häromdagen. Men den liknade den i ditt blogginlägg. Tänkte att jag kunde länka till din blogg om jag fick låna den. Den är väldigt trevlig.

    SvaraRadera
  2. Och grattis på födelsedagen föresten :-)

    SvaraRadera