Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 31 maj 2015

Plötsligt!

Är det söndag igen!
Var tog veckan vägen? Första veckan på nya jobbet, utan min företrädare, och jo jag tror det gått bra :)

Är ungen, min bebis, 20 år!
Var tg åren vägen, nu är hon en helt egen vuxen individ, som får handla alkoholhaltiga drycker på systemet, har jobb, egen lägenhet, pojkvän, och behöver inte alls mamma på samma sätt.... OMG!

Är solen framme!
Efter lång ti med regn och kyla, lyser faktiskt solen idag, och herre gud vilket långt gräs jag har på "mina klippställen" och ogräset, det frodas :)

Bäst att ta tag i dagen, för plötsligt är det måndag igen!
Bara så där....

Plötsligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar