Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 10 juni 2015

Nyservad!

Lilla bilen, har varit på hälsoundersökning, helt frisk är den, lite dåligt mönsterdjup på bakdäcken bara, men det var inget alarmerande :)

Medan lilla bilen var på koll, kollade jag på Kalenius Växtcenter, och tänk va fort en timme kan gå, på ett sånt ställe, och typ 8 plantor, med hem :)


Blandade plantor, av perenner, att ha runt dammen, sen får vi se vad som överlever och frodas... Alltid lika spännande.
Där är ju både torrt och fuktigt, liksom, mitt i solen, och ibland i skugga....
Nåja, växter kan man ju aldrig köpa för mycket av liksom :)

Bara drygt en vecka kvar tills vi får hem ungen också! Eller ungen? 25-åringen, tycker nog knappast att hon är en unge, även om hon alltid kommer att vara just det, min unge alltså :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar