Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 20 december 2015

De blir inte alltid som man tänkt sig!

Hade stora planer för dagen, jag skulle det och det och det....
Jag skulle hälsa på valp, städa, slå in paket, bädda rent, tvätta, sjunga.....

Jag slog in paket, sen slog jag inte lit fler paket, och ännu några paket.....
Sen sjöng jag och B på hennes toalett, jo det är bäst akustik där :)
Sen bäddade jag rent, och kammade bort lös underull, på Ebba.....

Nu har vi planerat årets julmatsinköp, som ska inhandlas i morgon....
Och jag ska beställa golv, till hallen, för vad vore väl en jul hemma, utan renovering av någon del i huset?
I år blir det nytt golv i hallen.


Typ det här :) Gillar jag det!

Nu har jag bara en plan kvar för idag.....
Typ sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar