Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 7 december 2015

God Morgon, 48-åringen här!

Tack, för grattishälsningar!



Och har jag tidigare år skrivit om att man blir firad som en drottning på facebook, kan jag berätta, att firande IRL, är faktiskt bättre, både mer levande och mer på riktigt!

Vi startade redan i lördags då, Lilla O grejat bord åt oss på Diner 45:s julbord, kanske inte jordens bästa julbord i mina ögon, och min mage var full efter det kalla..... Men väldigt härligt att man sina ungar och Gubbe, få gå ut och äta :)
Saknade Tilda dock.....

Tilda ringde tidigt söndag morgon, vilket alltid uppskattas, och vi pratade en stund!
Svärmor med make, samt pappa kom förbi och fikade mitt på dagen, lotter och amaryllis i paket och trevligt sällskap :)

Eftermiddagen tillbringades vid tjärnet, med en brasa, glögg och världens bästa bokcirkeltjejer!
Paket där med, julros, Fudge och presentkort på Akademibokhandeln :)
Bokprat, runt Kriget har inget kvinnligt ansikte, av Nobelpristagaren Svetlana Aleksijevitj, en kopp te, tårta och födelsedagssång, hemma hos bästa B när brasan brunnit ut och korven ätits upp.

Den här 48-åringen, är mycket nöjd med dagen, och det är faktiskt bättre att fylla år i riktiga livet, än på facebook!

Jo jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar