Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 28 december 2015

Måndagslunk....

Tidig måndagsmorgon, ett tjockt lager snö täcker världen, det är en minusgrad, och kramsnö, vilket gör snöbollar runt benen på Betty,
The, blir morgonens dryck, kaffet, får vänta tills jag kommer till jobbet, måste komma ihåg att köpa honung, för osötat the, klarar jag inte.....

Tre arbetsdagar, medan Stora O är ledig, nåja, han ska greja med hallgolvet, och ta hand om hushållet, så jag klagar inte, åker gärna till jobbet, och kommer hem mött av ett hus i ordning, eller nåt :)

Vi halkade in till Karlstad i går kväll, på Bio, såg "En man som heter Ove" underbar film, med många tragikomiska igenkänningsskratt, en hel del sorg, men även massor av glädje!
Kan bara säga, Se DEN!



Och har du inte läst några böcker av Fredrik Backman, då har du missat nåt!


Helt fristående från varandra, även om de två senare böckerna på ett litet vid hänger ihop :)

Nog med kulturyttringar, så här på måndag morgon, nu ska här halkas iväg mot Åmotfors.
Spännande att se om det startar som det ska ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar