Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 4 januari 2016

Smygtitt :)

Vi smygstartar vardagen lite grann, dvs jag börjar jobba, och Stora O är hemma och lägger golv ett par dagar till :)

Och golvet blir så snyggt!
Kolla bara!








De kan va så att detta drar med sig lite annat typ av hallinredning, IKEA-hyllorna känns plötsligt så fel.....
Ser framför mig, stringhylla, teak, guld och svart..........

Nåja, Auktionsmannen hittar nog på nåt :)

Jag, ska handla färg till trappan idag, spännande!


3 kommentarer:

  1. Det blir riktigt snyggt

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! Riktigt snyggt golv! Spännnande!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera