Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 31 mars 2016

Kvarglandet del två....

Ja, en dag, utan min grädde.....
Med ett grönt äpple till mellanmål, som förövrigt blev dagens första mål, kl 14... inte bra jag vet, men nu blev det så...
En middag som till största delen bestod av kött, och nu kvarg med nötter till kvällsmat....
Och nästan en och en halv liter vatten....
Multivitaminer, Omega 3, Magnesium och D-vitamin till det....


Jo, jag lär ju knappast svälta ihjäl!
Imorgon, invägning/mätning, det blir spännande!


Och ni, i morgon är det första april, men med tanke på all avsaknad av källkritik, så ljugs det och luras det nog inge mer i morrn....

Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar