Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 29 mars 2016

Så blev det nån typ av vardag igen....

Efter fyra dagar med en ledig make hemma, så vaknar världen återigen till den ensamma morgonkaffekoppen, tiden alldeles själv vid datorn och morgontidningen, som nu för tiden är Aftonbladet, DN och facebook.....
En ny vecka, som kan innehålla, både trevliga planer, nya idéer och eventuela möten :)

Att jag la ut ett personligt brev, här i bloggen i går, kan ju reta någon, men då får det göra det, för jag skiter alldeles fullkomligt i den där Jantelagen, jag är som jag är, extrovert och dan.
Och skulle nån hitta mig, via min blogg, LinkedIn, Facebook eller Tvitter, då är det ju bara bra!

Det kan också va så att min Coach, ger mig ett digert program att jobba med för att magfettet ska "rinna" av som han säger..... Spännande!

Typ vardag, som innehåller så himla massa grejer, så frågan är om jag har tid att jobba :)

Och du, vill du läsa mitt personliga brev igen, så finns det i högerkanten, som en egen sida.



Hepp hepp, livet återkommer, jag kommer att må bra, och det är bara 180 dagar kvar till Australien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar