Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 16 mars 2016

Solen skiner!

Ja, det är fortfarande tufft, men som många av er kommenterat, det ordnar sig!
Ja, det gör väl det, och det blir ju knappast bättre av att jag sitter här och tycker synd om mig själv?!

"Hitt på nåt, hitt på nåt!"



Ja, jag ska hitta på nåt, imorgon tex, ska jag på två buisnessmeetings. SPÄNNANDE!
Idag, ska jag bara förbereda mig inför i morgon, och ringa blodgivningen och ändra tiden, de har kallat mig till 7.30 på fredag morgon, lite väl tidigt, när man inte måste gå upp!

Åsså, ska jag ju fortsätta virka förståss!

Solen skiner också, och egentligen är livet ganska härligt, även utan jobb, fast det vore bättre med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar