Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 6 april 2016

ENTP

Mm, det säger kanske inte så mycket, men ni som gjort en Myers-Briggs analys, vet att det är en kombination av svaren på en analys modell och en självskattning.

Och att jag anses vara för mycket, kanske inte är så konstigt,

"ENTP-profilen i arbetsgrupper: Irriterar teammedlemmar genom att stjäla hela föreställningen"
Ha, så ärre :)
Här finns en beskrivning av ENTP
Eller den här ENTP

Dock inte den beskrivning jag fick med mig hem, men liknande :)


 Om jag hade varit en karaktär i Simpsons....


Mina personlighetsdrag: 


Det här blir jag irriterad/stressad av :)


ENTP Uppfinnare....


Jo, jag tycker sånt här är ganska kul, och det kan ju faktiskt förklara en del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar