Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 2 april 2016

Träffas!

I kväll, på stadshotellet i Arvika, ska vi träffs igen :)

Jag och mina fd arbetskamrater/medarbetare på Nordic Paper i Åmotfors!
Vi ska avtacka en pensionär, och det var bestämt långt innan jag slutade, det ska bli riktigt kul!

Äta gott, skratta, umgås, vad kan va bättre liksom :)


Och, ja, jag saknar er allihop!
Alla er jag jobbat tillsammans med, saknar jag, och det är en stor saknad, ni är många, som satt spår i mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Jag vet ju inte om jag räknas som gammal arbetskamrat,men det tror jag. �� Det skulle va trevligt att träffas över en fika kanske, nu när vi typ är släkt �� Kram Catarina

    SvaraRadera