Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 9 juli 2016

5 kg och 9 centimeter!

Jag fick ju för ett par månader sen, en alldeles egen coach, fitnesscoach!
En helt underbar människa som jag tidigare jobbat tillsammans med, och han precis som jag valde en annan väg i livet.

Där slutar nog likheterna :)

Vill du komma i kontakt med Linus, så sök Linus Andersson på facebook, superbra tips och peppning via nätet :)

Han bygger kropp, och är helt inställd på muskler, träning och välbefinnande!

Jag däremot är en lat, tant, som hellre sitter i soffan med en bra serie på TV:n än tränar.....
Nåja, lite cirkelträning, nån promenad, och nu senast ett test av Yoga, och det vet vi ju hur det gick.....

Hur som helst så erbjöd han sig att hjälpa mig, när jag gnällde på Facebook över plufsig kropp och vatten i kroppen.....
Och jag fick ett kostschema, uträknat efter min kropp och vikt.
Kvarg, fettfri fil, proteiner som ägg kyckling, fisk, och INGET FETT!!
Jag som i huvudsak ätit majonäs och grädde och hållit mig till LCHF diet i många år.

Vilken omställning, inte ens lite smör på smörgåsen.....
Nåja jag har nog fuskat lite, och ett mål om dagen är LCHF, iom matassen vi har från "Bra Mat Hemma"

Nåja, nu har det blivit resultat, de fem "sluta rökakilona", är borta, och jag kan tydligt se resultatet.....



Än är vi inte i mål, hela den lilla magen ska sjunka in, så några kilo till tar vi väl, coach?

Vill du komma i kontakt med Linus, så sök Linus Andersson på Facebook. Du lär inte ångra dig, det har varit förhållandevis lätt, även utan smör på mackan :)

1 kommentar:

  1. Jäklar vad bra jobbat Lotta. Kör på :)

    SvaraRadera