Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 18 juli 2016

S*E*M*E*S*T*E*R

Årets semester startar idag, ja jag har ju haft "fri tid" sen den 1 mars, men Stora O börjar sin semester idag, så nu blir vi två som ska dela huset i två hela veckor!
Ja han har bara två veckor nu, ytterligare tre, väntar i slutet av september då vi drar Down Under, om 69 dagar, lyfter planet från Gardemoen, mot Dubai och sen Brisbane. Vi ska delta på Tildas Graduation, och ha tre underbara veckor i Sunshine Coast.
När vi åker den här gången är det vår på andra sidan jorden, och det ska bli spännande, med sol värme, växtlighet och valsafari!
Bo, ska vi den här gången göra på Raintrees resort


Vi är åtta som åker, hela familjen, Plupp och A, Lilla O och S, Jag och Stora O samt mamma och min moster, ska bli härligt att få träffa Tilda!

Nåja, 69 dagar kvar som sagt.....
Vi börjar med en smygstart och vanlig svensk semester här hemma, och även här händer det spännande förändringar, Gula villor, spännande möten, massor av trädgård och just idag blir det en tur till SPA, ICI-hudvård i Skoghall ska besökas i sällskap med härliga vänner!
Och jag tror vi tar en paus i Fitnessutmaningen, blir extremt svårt att hålla diet, när Stora O är hemma.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar