Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 29 oktober 2016

1000 blogginlägg, TUSEN!

Ja ni, mitt tusende blogginlägg i den här bloggen....
Ett tusen inlägg, om allt och ingeting!
En del retar många, en del gör några glada, en del gör att några får tårarna att flöda.
Ibland mår jag bra, ibland är jag arg, ibland bara njuter jag.... Men framförallt, så är bloggen mig!
Jag skriver för att jag behöver det, inte för att behaga någon, bloggen är min!

Och ser man på fördelningen över de etiketter jag använt på mina inlägg (alla inlägg har inte fått etiketter) så leder "Om Mig" tätt följt av "Tankar" Så visst handlar det i huvudsak om mig, och mina tankar.


"Australien", har en given plats bland topp 5, och det där kring jobb, eller inte.
Man kan välja att sortera fram de specifika inläggen, om man nu är speciellt intresserad av att se, vad inläggen med en viss etikett handlar om :)

Nåja, nu har det blivit 1000 inlägg, och det kan bli några till, för skrivbehovet finns fortfarande kvar...
Och vill ni fortsätta läsa, gör det, jag delar gärna med mig, debatterar gärna kring samhälle och politik, delar mina bravader med hundarna, mina blomutmaningar, och mina tillkortakommanden!
Har också ok, med Stora O att blogga vissa delar av våra ibland något konstiga upptåg (mest hans då)

1000 inlägg, jag tycker det är rätt många jag, kanske skulle man göra en bok av det.....
Man skulle ju kunna välja att bara sortera ut, de som handlar om just mig, kan ju bli en rätt brokig berättelse :)

Håll till godo, roligare än så här blev det inte en lördagkväll.
Nu ska jag se på Så mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar