Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 23 februari 2017

Les Miserablés

Efter en lite hektisk dag på nya jobbet, tog jag mig till Karlstad, för att möta upp kören och söta S.
En matbit på Mezze, och Les Miserables på Värmlandsoperan, stod på kvällens program.

Maten var okey, är ju inte så fantastiskt glad vare sig i Hummus, eller kikärtor, men det gick ner....
Turen till Operan efter maten, gick i kringelikrokar genom stan, valde givetvis fel håll när vi for ut från parkeringen, s vi fick snurra runt lite i stan, innan vi hittade parkering :)



Föreställningen var bra, tyvärr var sången lite blurrig, så jag hade svårt att hänga med i vad de sjöng, men det blev lite bättre i andra akten.
Fantastiska dekorer och rekvisita, ljussättning, orkester, och aktörer var det i alla fall, så jag är nöjd.
Första gången på Wermlandopera för mig, och det var en trevlig liten teater, och vi hade bra platser!

Mycket kul att göra nåt, tillsammans med söta S :) Tack för sällskapet!

Nu laddar vi för ytterligare en arbetsdag på mitt roliga jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar