Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 10 december 2017

En orgie i mat!

Vi gillar mat, god mat!
Visst kan jag ibland få sån där matångest, då det inte går att få ner en endaste bit, men mat gillar jag och har alltid gjort!
Det här landet är en riktig orgie i mat och smakupplevelser, och jämfört med de platser vi tidigare besökt, är det nog bara maten i Polen 1996 som slår de här upplevelserna.
Kanske för att de är annorlunda, mindre västerländska, även om man kan g på Thairestaurangen hemma och plocka från en buffé.....
Men det blir ju inte som här!
Hittade lite kryddor på marknaden att köpa med hem, och några sorters The.

En orgie i mat, som sagt och jag delar med mig en orgie av matbilder, ingen idé att ni frågar om rätternas namn för det har jag glömt innan de landat på bordet, huvudsaken är att det är gott!








En enda grej har jag smakat på som faktiskt inte var god, förutom pumpasoppan på frukosten då och det var den här icecoffe grejen, Sött som satan, kaffesmak och cocosbitar i, nja inte min favorit, jag håller mig till vanligt kaffe istället



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar