Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 16 mars 2018

Det är fredag folks!

Yeah!
Fredag!
Arbetsveckans sista dag!

Jo ni vet ju att jag älskar mitt jobb, kanske mer än vad som är normalt, eller nyttigt, men ändå är det nåt visst när helgen kommer smygande....
Helgen som man förhoppningsvis ska använda till nåt utvilande, lite god mat, kanske ett glas vin, kanske träffa någon när och kär.....
Kanske till att göra klart det där arbetet i datorn som kontoret inte ger ro till...
Eller att förbereda materialet inför nästa veckas ledarskapskurs...
Det kan va så att jag ratar med någon på andra sidan jorden...
Eller att jag målar mina fönsterbågar med det tredje lagret vit färg...
Alternativt kan vi äta ute, i skogen, grilla korv, ha kaffe i termos, äggmackor...
Åsså Yogapass på söndag kväll, perfekt avslut!

Hur som helst vi startar fredagen, kör ända in i kaklet, och avslutar den i soffan i kväll, sen är det helg!

Ha en fin fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar