Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 25 september 2018

Tre och en halv vecka!

I tre och en halv vecka har jag varit fullkomligt hel!
Efter mitt livs överraskning när ungen med pojkvän plötsligt satt vid mitt köksbord, fick jag ha dem hemma till låns.
Nu har de rest tillbaka, och resan har gått bra och det var skönt att vara hemma enligt utsago.
Kvar finns mamman, som återigen vårdar en tredjedel av sitt hjärta, där en bit fattas, nej inte fattas, det blev för dramatiskt, jag har den kvar, men det är först när man tydligt känner skillnaden av att ha dem nära eller långt bort som man känner den känslan.

Oj, vad det här blev känslosamt då, men det är ganska känslosamt faktiskt även om jag många gånger är ett stoneface och verkar ganska okänslig.

Nåja, livet går vidare, jag vet att hon har en underbar pojkvän, att hon mår bra och klarar sig själv, helt normalt när man är nästan 30, eller hur :)


Nästa gång vi träffas är det förhoppningsvis vi som åker till henne i Australien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar