Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 14 oktober 2018

Åsså blev det söndag...

Och det ska bli en lika fin dag idag, i alla fall enligt min app, och den ljuger ju aldrig ;)


Väljer att inte delta i takbytet idag, utan är hemma och höstar lite i min egen trädgård. Kanske tar jag en sväng senare under dagen, om skiffret på andra sidan ska plockas ner.
Stora O förbereder sig i alla fall för att åka dit.

Jag har lite lökar som ska petas ner även här hemma, och jag ska sätta lite vitlök.
Kanske vågar jag tömma alla mina påsar med överbliven jord i komposten, så det blir fin och ny jord till kommande växter.
Kanske kan jag plantera några nya träd....
Kanske hinner jag även sy lite, har ju Tildas Värmskogsdräkt att göra klart.

Ha en fin söndag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar