Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 20 oktober 2018

Några dreads hit eller dit....

Jo, jag är jäkligt trött på de svallande lockarna som lever sitt eget liv, så nu tovar vi ihop dem igen :)
Tur man har bästa ungen till sånt!



Men var kom de där vecken på halsen från ;)

Lördag är det, och jag funderar på att organisera om i Syrummet innan det är dags att ta tag i resten av håret. Bära ut/ner alla kartonger med ickeönskade grejer, som en gång har plockats bort :) Ta in en Lagerhylla och förvara alla mina tyger i, sätta upp någon hylla till nålar, trådrullar etc....
Dammsuga upp allt damm efter div textilarbeten där uppe, kan ju också behövas :)

Nåja, jag hinner, jag har ju hela helgen på mig, tror jag startar med att duscha, tvätta håret en sista gång innan resten tovas till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar