Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 19 november 2018

Jag kan begränsa mig!

Det blev ingen SAAB!
Men vi lyckades ändå fylla bilen....
10 inrop, för totalt 500 kronor inkl slagavgift, det är jäkligt bra jobbat, för att vara mig :)
Och inte en enda tygbit, så långt ögat kan nå....
Så, jag kan begränsa mig, om jag bestämt mig, nåja, det fanns ett antal grejer jag absolut inte alls tänkt mig men det blir nog bra...
Eller vad sägs om stor kista för utklädningskläder? Dammsugare till syrummet? Ett Soffbord som med en enkel spak kan göras om till normalhögt fyrkantigt matbord? Eller varför inte en låda innehållande bla en frackskjorta (Textil jag vet)

Nu är det måndag, och min lediga vecka är två dagar gammal, ledig ända till på fredag, då X10 står på agendan, sen väntar två nätter under helgen.
Idag blir det besiktning av BMW, samt lite massage/laserbehandling av mina ömma fötter.


Har inte en aning om hur det funkar, eller om det fungerar överhuvudtaget, men något måste jag göra i alla fall, för det blir jobbigt att ha ont...

Besikta bilen däremot, vet jag hur det funkar, in, betala en massa pengar, få ett papper, och hem igen.
Bör nog fylla på spolarvätska innan tror jag :)
Och kolla vara varningstriangeln ligger.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar