Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 7 november 2018

Vad hände med landsronningen.com?

Ja det kan man fråga sig....

Jag fick nåt virus i filerna, och sidan blev blockerad av one.com, efter att jag rensat bort virusfilerna och lite till, har jag inte fått igång det igen....
Kanske kommer den åter, kanske inte...

Nåja, jag är ju mer aktiv här och på andra sociala medier, och gamla hemsidor har kanske mist sitt nyhetsvärde? Vad vet jag?
Bilder och annat finns kvar, och saknar ni något, så hör av er så kanske jag kan hjälpa :)

Hur som helst, sidan är blockad, jag skriver här, och utan någon Golden Retriever, blir det inga nya landsrönningar ändå....

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar