Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 26 juni 2019

Tackar allra ödmjukast :)

För alla grattisar till farmorskapet.

Egentligen är det ju Söta S och Lilla O som ska ha alla grattisar, men jag passar dem vidare :)

Ja, vi har sett underverket, det allra sötaste lilla underverk man kan skåda, men nej, bilder och sånt får de dela med er själva ;)
Men min hand, med en liten hand i, kan jag bjuda på :)


Uh va gött, om ni bara visste, fast det vet ni säkert, fast för mig är det en ny känsla, även om jag haft många bebisar och små underbara ungar i min närhet som jag både fått låna och umgås med :)
Men den här trollungen gör något annat med mig, en sån där beskyddarkänsla som man bara får när det är ens egna, ja ni fattar :)

Ha en fin onsdag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar