Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 26 juli 2019

Alla bär på en dröm :)

Och en av mina är att skriva en bok, nu har jag ju så mycket i huvudet, och allt är långt ifrån strukturerat, så prata ur mig mitt Alter Ego är ju ett alternativ....

Men frågan är om jag tagit mig vatten över huvudet, och tror att ni tycker det är lika roligt som mig ;)
Jo jag skrattar högt åt mig själv emellanåt, men det är ju så himla fånigt....

Hur som helst så spar jag ner varje dag som ett klipp på Youtube, ca  minuter dravel per dag, och de små klippen hittar du i länken här till höger, Alter Ego.
Och du, det är högst frivilligt att titta.


2 kommentarer:

  1. Jag tittar GÄRNA! Detta är det bästa( roligaste) jag sett. Önskar jag va som du!😍

    SvaraRadera