Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 10 juli 2019

Tokfarmorn

Det finns en viss risk att den här bloggen övergår till att handla en del om en viss trollunge :)
Fast vad gör väl det, den är ju min, bloggen alltså :)

Är man ledig har man ju liksom alla tid i världen att umgås med Trollungen, och eftersom att jag inte vet hur man gör när man är farmor, så är jag bara som jag brukar, det vill säga mig själv :)


Med den ryggen, som fortfarande inte fått någon ny säng, la jag mig helt sonika på golvet och Söta S förevigade det med bildtexten "Tokfarmorn"  :)
Kanske ligger farmödrar på golvet och tittar på sin tre veckor gamla barnbarn, kanske gör de inte det, jag gör det i alla fall, för att jag ville :)
Och vad kan vara underbarare?


En ny liten människa som ska upptäcka världen!

Namnet då? Ja nu finns ett arbetsnamn i alla fall, återkommer när det är spikat, men vem har bråttom, trollunge duger gott, och här kommer det att fortsatt vara namnet :)

1 kommentar:

  1. Det är en rättighet man har att blir lite tokig när man blir farmor eller mormor! ��

    SvaraRadera