Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 29 februari 2020

Vi gungar på stranden och är ganska slitna nu....

Jo, vi hänger på stranden och dagens Farmorsång, blev en något modifierad alfabetssång.


Lyckade givetvis bränna mig lite i ansiktet idag, men jag slarvade nog med solskyddet, typiskt....
Fast det brukar försvinna ganska snabbt.

Och den här kvällen, går nog inte till världshistorien som årets häftigaste fredag precis, vi däckade efter stranden, åt inte ens middag.....
Nåja ny dag tillsammans med Ae idag (lördag) Vattenfall, lunch tillsammans och naglar ska det bli :)
Det kan ju vara en positiv sak med karantänen, jag kan behålla mina naglar lite längre innan jag måste ta bort dem inför jobb.

Ja, ni läste rätt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar