Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 28 december 2012

Och nu då?

Vi körde hem Plupp, hon ville hem till pojkvännen och katten... Jo han har en katt egentligen är det Tildas katt, men det passade bättre att den bor hos Plupp nu, nåja, hemma är hon i alla fall, och kanske var inte mamman så rolig, hänga upp fågelmat, frysa om fötterna och sen sätter sig mamman och jobbar en stund, hur kul på en skala?!

Nåja, hon kommer tillbaka i morgon, då vi ska fira jul lite enkelt med svärföäldrarna.

Förresten, min gran är med i Tidningen, den blev inte den finaste, den finaste granen har min "faster" men min gran är med, nummer sju av bilderna :)
Eller jag ger er en bild :)

Najs eller hur?

"Fasters" Gran är fin den också, fast jag tror att den barrar mer än min, och att den ska plockas ner och kastas ut när julen är slut....
Min ska bara byta skepnad, bli ett vårigt vårris, ett somrigt blomhav, ett höstigt höstträd, sen bli gran igen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar