Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 2 januari 2013

Ser piggare ut?!

"Ja, sa just till kollegan, att du ser mycket piggare ut" Jo, så sa en av mina kollegor, när han frågat hur det är, och jag svarat att det är helt okey, efter ledigheten.
Och jo, jag är mycket piggare nu, än vad jag var före jul, det var några kämpiga månader, och man behöver få andas ibland, bara sitta och inte göra ett dugg

Enda gisslet nu, är en ömmande ringfinger, och jag vete tusan vad jag gjort....
Det kan vara ett hundhår, som krupit in i huden, eller så har jag fastnat i nåt, koppel eller så.... Mina fingrar är tunna och små, så de är lite klena :)
Kolla bara, den ser ut som en korv, typ....

Eller, ja ni ser inget, men vid översta leden ska det normalt vara några veck, de är borta :)

Nåja, det går över, eller så ramlar den av, men det gör väl inget, man har väl inte ringfingern till nåt?


1 kommentar:

  1. Krya på fingern!
    Nu går vi mot ljusare tider och då kommer kanske piggheten av sig själv.

    SvaraRadera