Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 26 januari 2013

Skön lördag :)

En tur till ÖoB, sen hamnade vi på IKEA.....
Vi skulle käka lunch där strosa lite och köpa en packe ljus....
Hem kom vi med en ny TV bänk.....


Jo, det var behövligt, vi har haft platt TV sen 2006, men den gamla TVbänken som köptes till 32 tum tjock TV, för minst femton år sen....


Jo, det blev bättre, det blev det faktiskt, även om den är nästa lika stor....

Jobbat lite har jag gjort också, och med den nya plattan att ha i knät, för att ha laptopen på, i soffan, så gick det galant, både att renskriva antecningar, protokoll och göra tiden för förra veckan :)
Nu får det nog bli de sista sidorna i 1Q84 andra boken, i min nybäddade säng, med alldeles nya kuddar :)

Hoppas ni andra haft en bra lördag, för det har jag haft!

1 kommentar: