Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 21 januari 2013

Sovit?

Jo, i sin egen säng sover man skönast, fast jag undrar allt jag.....
Sovrummet är otroligt varmt och instängt, svettigt i sängen, något som luktar, och absolut ingen som helst luft!
Vi får göra nåt åt det här, det funkar inte att ligga två vuxna och tre stora hundar utan ventilation!

Någon har dessutom grundligt tvättat sig, och en hund är inte lika tyst och smidig som en katt, utan det slaskar ganska bra när de sätter igång!
Till slut fick jag stopp på det!

Jag blir också grundligt tvättad, om jag råkar få ett ben eller en fot utanför täcket......

Öppen dörr?
Grind?
Öppet fönster?

Nåt behöver vi göra i alla fall......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar