Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 17 januari 2013

Ta med min hund....

Jag ska ju åka till Tilda i morgon, åker tåg dit.
Frågade henne om det är nåt jag ska ta med mig, förutom byxorna som hon bett om.
"Ta med min hund!"
Tildas hund är Ebb, Rymmar Ebba, och just nu, när Ebba är nånstans i byn och hälsar på, så känna tanken mycket lockande, bättre hon lever ett kopplat liv i Stockholm, än ett fritt rymmarliv på landet liksom....
Kanske har hon redan gett sig av, hon vill kanske inte åka tåg.....
Jag vill definitivt inte åka tåg med lantishunden.....
Så hon får stanna hemma hos husse och rymma, kanske blir det ordentligt tätt då staketet alltså....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar