Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 20 januari 2013

Vaken först...

Lägenheten alldeles tyst, jag för inte så mycket väsen jag heller faktiskt...
Kaffebryggaren bubblar lite, men jag stänger dörren, så stör den ingen..
Checkar av facebook, har det hänt nåt? Nej inget alarmerande....
Kollar dessutom lokaltidningarna, inte speciellt där heller....

En helt vanlig söndagsmorgon alltså, bara jag som är på annorlunda plats!

Uppdraget vi hade under helgen, är slutfört, och det ser ut att funka, därmed inte sagt att beslut i frågan är taget, men kalkylen håller, det gör den faktiskt och det är med blandade känslor jag medger det.
Men världen är inte så stor längre, den krymper ju för varje sekund, med hjälp av Internet, Skype och liknande, och man ska ta chansen!
Den kommer ju knappast tillbaka!
Fast lite känns det i en mammamage, det gör det faktiskt!

Nåja, nu är jag här, vi har en hel dag framför oss, innan mitt tåg går mot Värmland igen!
Och kaffet smakar gott!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar