Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 2 februari 2013

Behövs det?

"Så illa är det väl inte?!" Blev Tildas reaktion, när jag nämde att det ska komma två städfirmor för att lämna offert på hemstädnng...
Så illa är det väl inte.....

Hur tänkte hon, att, så smutsigt är det väl inte, eller så jobbigt är det väl inte?

Jo, det är smutsigt, det finns sån där skit som jag ibland ser, men oftast inte har tid att gnugag bort, typ sånt där jag tar det sen, det är därfr det blir så himla töligt när jag gör en ordentlig städdag....
Så, jo det är jobbigt!

Och tänk va mycket tid jag kommer att ha till annat!
Vadå för annat?
Att vi sitter vid varsin dator och jobbar hela helgerna?

Hm, måste nog tänka igenom det här ordentligt....
Men vi ta offerterna först!

1 kommentar: