Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 5 februari 2013

Divan...

Jag har aldrig legat på en divan, och ätit praliner....
Lena och jag brukade skoja om det, för femton år sen.....
Ligga på en divan och äta praliner, halla mig med en smaksig veckotidning, sa vi också.....
Vad "halla" betyder, har jag inte aning om, typ gotta mig i, skulle jag kunna tänka mig.....

Nu kan det bli verklighet, låt min budget gå ihop, så ska jag halla mig, med en smaskig veckotidning på en divan, ätandes praliner, och med nymålade naglar :)


Jo, jag behöver verkligen de här städtjänsten, jag tror det kan var ett riktigt lyft, för oss alla :)
Speciellt för mina naglar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar