Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 28 april 2013

Härlig helg!

Trevligt flickbesök från Stockholm, och jag hoppas verkligen inte det är sista gången trevliga K, följer med Tilda hem :)
Fast ska de hinna med en gång till får det bli före den 9 juli, för då far Tilda till Australien för att plugga...
Men K kan ju komma ändå, Välkommen, Välkommen!

Vi har bara varit, Loppis på lördagen, grillfest (utan mmman dock) på kvällen, Händelserik hundpromenad på söndagen (även den utan mamman) Mamman fick visserligen fara och plocka upp två bushundar som gjorde utfall mot en mötande hund.... Skithundar!

Nu i kväll körde vi dem till Stationen och jag tror de längtade hem, bägge två, även om vi haft trevligt!

Vi har hunnit premiärbada också, nej inte jag, men Stine och Betty



Åsså, hittade vi några fina väderbitna pinnar som fick följa med hem :)


En härlig helg, trots magkör på natt till lördag....
Nu ska tant sova, en delad vecka väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar