Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 10 augusti 2013

Åsså, det där med rally....

Jo, det händer, att de kör rally utanför vårt hus, så och i år....
Skitväder dock, vilket gjorde det kletigt och svårare att greja vägen.


Men en och annan klarade kurvan.....
Publiken bänkade sig tidigt med och utan paraply......



Jag jag for och förrättade en vigsel, så jag missade hela spektaklet....
Och medan jag var borta så hände det grejer, det for bilar hejvilt in i trädgården.....
Ja bilderna talar för sig själva....
Nästan Beirut när jag kom hem liksom.









Även grannens staket fick en törn....


Nåja, det är kul när det händer nåt, så här på landet, men lite surt när grejer blir förstörda....
Nu går det på deras försäkringar tydligen, så de grejar till det....
Som tur är, hade vi en gammal valphage kvar, stolpar och när i en rulle, som just nu får vara provisoriskt staket.
Annars hade vi haft hundar på hela bygden nu :)

Och ni andra då, har ni fått oväntat besök i trädgården? Eller?


1 kommentar:

  1. Å inte bjöd du på kaffe ;-)

    Livet är var det blir när man inte är på plats...Tur att vigseln inte var i trädgården. Kram

    SvaraRadera